Conjugare Singen / A cânta Verb Germana Cu Propoziții Exemplu

Conjugari prezent,trecut, viitor Verbul German Singen = A cânta, Traducere în Română

Învață Germana singur online. Pronunție audio verbe, cuvinte în germană. Conjugarea verbelor în limba germană: trecut, prezent, viitor gratuit rapid. Formare propoziții, întrebări, negații cu Singen = A cânta. Află terminațiile verbelor. Învățare, exersare rapidă, practică sau testare gratuită abilități gramatică de limba germană.

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich singe - eu cânt
  • du singst - tu cânți
  • er/sie/es singt - el/ea/acesta cântă
  • wir singen - noi cântăm
  • ihr singt - voi cântați
  • sie/Sie singen - ei/ele/Dvs. cântă

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Germană Română

  • Afirmativ: Ich singe gerne unter der Dusche. Română: - Eu cânt cu plăcere sub duș.
  • Interogativ: Singst du auch im Chor? Română: - Cânți și tu în cor?
  • Negativ: Wir singen nicht gut. Română: - Noi nu cântăm bine.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich habe gesungen - eu am cântat
  • du hast gesungen - tu ai cântat
  • er/sie/es hat gesungen - el/ea/acesta a cântat
  • wir haben gesungen - noi am cântat
  • ihr habt gesungen - voi ați cântat
  • sie/Sie haben gesungen - ei/ele/Dvs. au cântat

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

  • Afirmativ: Ich habe gestern gesungen. Română: - Eu am cântat ieri.
  • Negativ: Du hast nicht das Lied gesungen. Română: - Tu nu ai cântat melodia.
  • Interogativ: Wann hast du das letzte Mal gesungen? Română: - Când ai cântat tu ultima oară?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde singen - eu voi cânta
  • du wirst singen - tu vei cânta
  • er/sie/es wird singen - el/ea/acesta va cânta
  • wir werden singen - noi vom cânta
  • ihr werdet singen - voi veți cânta
  • sie/Sie werden singen - ei/ele/Dvs. vor cânta

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Română-Germană:

  • Afirmativ: Ich werde morgen singen. Română: - Eu voi cânta mâine.
  • Negativ: Du wirst nicht auf der Bühne singen. Română: - Tu nu vei cânta pe scenă.
  • Interogativ: Wo wird sie nächstes Jahr singen? Română: - Unde va cânta ea anul viitor?

Studiază cuvinte de bază, verbe sau expresii noi în limba germană. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Singen = A cânta în propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url