Conjugare Kaufen / A cumpăra Verb Germana Cu Propozitii Exemplu

Conjugari prezent,trecut, viitor Verbul German Kaufen = A cumpăra, Traducere în Română

Învață Germana singur online. Pronunție audio verbe, cuvinte în germană. Conjugarea verbelor în limba germană: trecut, prezent, viitor gratuit rapid. Formare propoziții, întrebări, negații cu Kaufen = A cumpăra. Află terminațiile verbelor. Învățare, exersare rapidă, practică sau testare gratuită abilități gramatică de limba germană.

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich kaufe - eu cumpăr
  • du kaufst - tu cumperi
  • er/sie/es kauft - el/ea/acesta cumpără
  • wir kaufen - noi cumpărăm
  • ihr kauft - voi cumpărați
  • sie/Sie kaufen - ei/ele/Dvs. cumpără

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Germană Română

  • Afirmativ: Ich kaufe ein neues Buch. Română: - Eu cumpăr o carte nouă.
  • Interogativ: Kaufst du gerne im Supermarkt ein? Română: - Cumperi cu plăcere din supermarket?
  • Negativ: Wir kaufen nicht online ein. Română: - Noi nu cumpărăm online.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich habe gekauft - eu am cumpărat
  • du hast gekauft - tu ai cumpărat
  • er/sie/es hat gekauft - el/ea/acesta a cumpărat
  • wir haben gekauft - noi am cumpărat
  • ihr habt gekauft - voi ați cumpărat
  • sie/Sie haben gekauft - ei/ele/Dvs. au cumpărat

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

  • Afirmativ: Ich habe gestern gekauft. Română: - Eu am cumpărat ieri.
  • Negativ: Du hast nicht das T-Shirt gekauft. Română: - Tu nu ai cumpărat tricoul.
  • Interogativ: Wann hast du die Geschenke gekauft? Română: - Când ai cumpărat tu cadourile?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde kaufen - eu voi cumpăra
  • du wirst kaufen - tu vei cumpăra
  • er/sie/es wird kaufen - el/ea/acesta va cumpăra
  • wir werden kaufen - noi vom cumpăra
  • ihr werdet kaufen - voi veți cumpăra
  • sie/Sie werden kaufen - ei/ele/Dvs. vor cumpăra

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Română-Germană:

  • Afirmativ: Ich werde morgen kaufen. Română: - Eu voi cumpăra mâine.
  • Negativ: Du wirst nicht im Laden kaufen. Română: - Tu nu vei cumpăra din magazin.
  • Interogativ: Wo werden sie die Möbel kaufen? Română: - Unde vor cumpăra ei mobilierul?

Studiază cuvinte de bază, verbe sau expresii noi în limba germană. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Kaufen = A cumpăra în propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url