Conjugare Bestellen = A comanda Verb Germana Cu Propoziții Exemplu

Conjugari prezent, trecut, viitor a Verbului German: Bestellen = A comanda. Traducere in Romana

Învața Germana singur online. Pronunție audio verbe, cuvinte în germană. Conjugarea verbelor în limba germană: trecut, prezent, viitor gratuit rapid. Formare propozitii, intrebari, negatii cu Bestellen = A comanda. Afla terminatii verbe. Invatare , exersare rapida, practica sau testare gratuitaabilități gramatică de limba germană.

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich bestelle - eu comand
  • du bestellst - tu comanzi
  • er/sie/es bestellt - el/ea/acesta comandă
  • wir bestellen - noi comandăm
  • ihr bestellt - voi comandați
  • sie/Sie bestellen - ei/ele/Dvs. comandă

Timpul Prezent. Exemple Propozitii Germana Romana

  • Afirmativ: Ich bestelle eine Pizza. Română: - Eu comand o pizza.
  • Interogativ: Bestellst du das Buch online? Română: - Comanzi tu cartea online?
  • Negativ: Wir bestellen nicht beim neuen Restaurant. Română: - Noi nu comandăm de la noul restaurant.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich habe bestellt - eu am comandat
  • du hast bestellt - tu ai comandat
  • er/sie/es hat bestellt - el/ea/acesta a comandat
  • wir haben bestellt - noi am comandat
  • ihr habt bestellt - voi ați comandat
  • sie/Sie haben bestellt - ei/ele/Dvs. au comandat

Timpul Trecut. Exemple Propozitii, Intrebari, Negatii:

  • Afirmativ: Ich habe gestern Abend bestellt. Română: - Eu am comandat ieri seara.
  • Negativ: Du hast nicht im Voraus bestellt. Română: - Tu nu ai comandat in avans.
  • Interogativ: Wo habt ihr das Auto bestellt? Română: - Unde ați comandat mașina?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde bestellen - eu voi comanda
  • du wirst bestellen - tu vei comanda
  • er/sie/es wird bestellen - el/ea/acesta va comanda
  • wir werden bestellen - noi vom comanda
  • ihr werdet bestellen - voi veți comanda
  • sie/Sie werden bestellen - ei/ele/Dvs. vor comanda

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Baza Romana- Germana:

  • Afirmativ: Ich werde morgen bestellen. Română: - Eu voi comanda mâine.
  • Negativ: Du wirst nicht online bestellen. Română: - Tu nu vei comanda online.
  • Interogativ: Wann werden sie das Geschenk bestellen? Română: - Când vor comanda ei cadoul?

Studiaza cuvinte de bază, verbe sau expresii noi in limba germana. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Bestellen = A comanda in propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url