Conjugare Hören / A asculta Verb Germana Cu Propozitii Exemplu

Conjugari prezent,trecut, viitor Verb German Hören = A asculta, Traducere în Română

Învață Germana singur online. Pronunție audio verbe, cuvinte în germană. Conjugarea verbelor în limba germană: trecut, prezent, viitor gratuit rapid. Formare propoziții, întrebări, negații cu Hören = A asculta. Află terminațiile verbelor. Învățare, exersare rapidă, practică sau testare gratuită abilități gramatică de limba germană.

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich höre - eu ascult
  • du hörst - tu asculți
  • er/sie/es hört - el/ea/acesta ascultă
  • wir hören - noi ascultăm
  • ihr hört - voi ascultați
  • sie/Sie hören - ei/ele/Dvs. ascultă

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Germană Română

  • Afirmativ: Ich höre gern Musik. Română: - Eu ascult cu plăcere muzică.
  • Interogativ: Hörst du das Geräusch? Română: - Asculți zgomotul?
  • Negativ: Wir hören nicht die Nachrichten. Română: - Noi nu ascultăm știrile.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich habe gehört - eu am ascultat
  • du hast gehört - tu ai ascultat
  • er/sie/es hat gehört - el/ea/acesta a ascultat
  • wir haben gehört - noi am ascultat
  • ihr habt gehört - voi ați ascultat
  • sie/Sie haben gehört - ei/ele/Dvs. au ascultat

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

  • Afirmativ: Ich habe gestern gehört. Română: - Eu am ascultat ieri.
  • Negativ: Du hast nicht die ganze Geschichte gehört. Română: - Tu nu ai ascultat toată povestea.
  • Interogativ: Wann hat er die Nachricht gehört? Română: - Când a ascultat el știrea?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde hören - eu voi asculta
  • du wirst hören - tu vei asculta
  • er/sie/es wird hören - el/ea/acesta va asculta
  • wir werden hören - noi vom asculta
  • ihr werdet hören - voi veți asculta
  • sie/Sie werden hören - ei/ele/Dvs. vor asculta

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Română-Germană:

  • Afirmativ: Ich werde das Konzert hören. Română: - Eu voi asculta concertul.
  • Negativ: Du wirst nicht den Podcast hören. Română: - Tu nu vei asculta podcastul.
  • Interogativ: Wann werden sie das Lied hören? Română: - Când vor asculta ei melodia?

Studiază cuvinte de bază, verbe sau expresii noi în limba germană. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Hören = A asculta în propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url