Conjugare Fliegen /A zbura Verb Germana Cu Propozitii Exemplu

Conjugarea Verbului German Fliegen = A zbura, Traducere în Română

Învață Germana singur online. Pronunție audio verbe, cuvinte în germană. Conjugarea verbelor în limba germană: trecut, prezent, viitor gratuit rapid. Formare propoziții, întrebări, negații cu Fliegen = A zbura. Află terminațiile verbelor. Învățare, exersare rapidă, practică sau testare gratuită abilități gramatică de limba germană.

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich fliege - eu zbor
  • du fliegst - tu zbori
  • er/sie/es fliegt - el/ea/acesta zboară
  • wir fliegen - noi zburăm
  • ihr fliegt - voi zburați
  • sie/Sie fliegen - ei/ele/Dvs. zboară

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Germană Română

  • Afirmativ: Ich fliege im Sommer nach Spanien. Română: - Eu zbor în Spania vara.
  • Interogativ: Fliegst du gerne? Română: - Zbori cu plăcere?
  • Negativ: Wir fliegen nicht oft. Română: - Noi nu zburăm des.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich bin geflogen - eu am zburat
  • du bist geflogen - tu ai zburat
  • er/sie/es ist geflogen - el/ea/acesta a zburat
  • wir sind geflogen - noi am zburat
  • ihr seid geflogen - voi ați zburat
  • sie/Sie sind geflogen - ei/ele/Dvs. au zburat

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

  • Afirmativ: Ich bin schon oft geflogen. Română: - Eu am zburat de multe ori deja.
  • Negativ: Du bist nicht nach Asien geflogen. Română: - Tu nu ai zburat în Asia.
  • Interogativ: Wann ist er das letzte Mal geflogen? Română: - Când a zburat el ultima oară?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde fliegen - eu voi zbura
  • du wirst fliegen - tu vei zbura
  • er/sie/es wird fliegen - el/ea/acesta va zbura
  • wir werden fliegen - noi vom zbura
  • ihr werdet fliegen - voi veți zbura
  • sie/Sie werden fliegen - ei/ele/Dvs. vor zbura

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Română-Germană:

  • Afirmativ: Ich werde morgen fliegen. Română: - Eu voi zbura mâine.
  • Negativ: Du wirst nicht mit dem Helikopter fliegen. Română: - Tu nu vei zbura cu elicopterul.
  • Interogativ: Wann werden sie ins Ausland fliegen? Română: - Când vor zbura ei în străinătate?

Studiază cuvinte de bază, verbe sau expresii noi în limba germană. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Fliegen = A zbura în propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url