Conjugare Bezahlen / A plăti Verb Germana Cu Exemple Fraze

Conjugari prezent, trecut, viitor a Verbului German: Bezahlen = A plăti. Traducere în Română

Învață Germana singur online. Pronunție audio verbe, cuvinte în germană. Conjugarea verbelor în limba germană: trecut, prezent, viitor gratuit rapid. Formare propoziții, întrebări, negații cu Bezahlen = A plăti. Află terminațiile verbelor. Învățare, exerciții rapide, practică sau teste gratuite pentru abilități gramatică de limba germană.

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich bezahle - eu plătesc
  • du bezahlst - tu plătești
  • er/sie/es bezahlt - el/ea/acesta plătește
  • wir bezahlen - noi plătim
  • ihr bezahlt - voi plătiți
  • sie/Sie bezahlen - ei/ele/Dvs. plătesc

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Germană Română

  • Afirmativ: Ich bezahle das Abendessen. Română: - Eu plătesc cina.
  • Interogativ: Bezahlst du bar oder mit Karte? Română: - Plătești tu cu bani sau cu cardul?
  • Negativ: Wir bezahlen nicht für diesen Service. Română: - Noi nu plătim pentru acest serviciu.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich habe bezahlt - eu am plătit
  • du hast bezahlt - tu ai plătit
  • er/sie/es hat bezahlt - el/ea/acesta a plătit
  • wir haben bezahlt - noi am plătit
  • ihr habt bezahlt - voi ați plătit
  • sie/Sie haben bezahlt - ei/ele/Dvs. au plătit

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

  • Afirmativ: Ich habe gestern die Rechnung bezahlt. Română: - Eu am plătit ieri nota de plată.
  • Negativ: Du hast nicht für die Tickets bezahlt. Română: - Tu nu ai plătit pentru bilete.
  • Interogativ: Wann hat er die Rechnung bezahlt? Română: - Când a plătit el nota de plată?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde bezahlen - eu voi plăti
  • du wirst bezahlen - tu vei plăti
  • er/sie/es wird bezahlen - el/ea/acesta va plăti
  • wir werden bezahlen - noi vom plăti
  • ihr werdet bezahlen - voi veți plăti
  • sie/Sie werden bezahlen - ei/ele/Dvs. vor plăti

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Română-Germană:

  • Afirmativ: Ich werde die Rechnung bezahlen. Română: - Eu voi plăti nota de plată.
  • Negativ: Du wirst nicht online bezahlen. Română: - Tu nu vei plăti online.
  • Interogativ: Wann werden sie die Rechnung bezahlen? Română: - Când vor plăti ei nota de plată?

Studiază cuvinte de bază, verbe sau expresii noi în limba germană. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Bezahlen = A plăti în propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url