Conjugare Warten / A aștepta Verb Germana. Exemple de Propoziții, Expresii

Conjugări prezent, trecut, viitor ale Verbului German: Warten = A aștepta. Traducere în Română

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich warte - eu aștept
  • du wartest - tu aștepți
  • er/sie/es wartet - el/ea/acesta așteaptă
  • wir warten - noi așteptăm
  • ihr wartet - voi așteptați
  • sie/Sie warten - ei/ele/Dvs. așteaptă

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Germană Română

  • Afirmativ: Ich warte auf den Bus. Română: - Eu aștept autobuzul.
  • Interogativ: Wartest du auf jemanden? Română: - Aștepți tu pe cineva?
  • Negativ: Wir warten nicht lange. Română: - Noi nu așteptăm mult.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich habe gewartet - eu am așteptat
  • du hast gewartet - tu ai așteptat
  • er/sie/es hat gewartet - el/ea/acesta a așteptat
  • wir haben gewartet - noi am așteptat
  • ihr habt gewartet - voi ați așteptat
  • sie/Sie haben gewartet - ei/ele/Dvs. au așteptat

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

  • Afirmativ: Ich habe gestern lange gewartet. Română: - Eu am așteptat ieri mult timp.
  • Negativ: Du hast nicht auf die Antwort gewartet. Română: - Tu nu ai așteptat răspunsul.
  • Interogativ: Wann hat er das letzte Mal gewartet? Română: - Când a așteptat el ultima dată?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde warten - eu voi aștepta
  • du wirst warten - tu vei aștepta
  • er/sie/es wird warten - el/ea/acesta va aștepta
  • wir werden warten - noi vom aștepta
  • ihr werdet warten - voi veți aștepta
  • sie/Sie werden warten - ei/ele/Dvs. vor aștepta

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Română-Germană:

  • Afirmativ: Ich werde geduldig warten. Română: - Eu voi aștepta cu răbdare.
  • Negativ: Du wirst nicht so lange warten. Română: - Tu nu vei aștepta atât de mult.
  • Interogativ: Wann werden sie auf uns warten? Română: - Când vor aștepta ei după noi?

Studiază cuvinte de bază, verbe sau expresii noi în limba germană. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Warten = A aștepta în propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url