Conjugare Vergessen / A uita Verb Germana Cu Propoziții, Întrebări

Conjugări prezent, trecut, viitor ale Verbului German: Vergessen = A uita. Traducere în Română

Învață Germana singur online. Pronunție audio verbe, cuvinte în germană. Conjugarea verbelor în limba germană: trecut, prezent, viitor gratuit rapid. Formare propoziții, întrebări, negații cu Vergessen = A uita. Află terminațiile verbelor. Învățare, exerciții rapide, practică sau teste gratuite pentru abilități gramatică de limba germană.

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich vergesse - eu uit
  • du vergisst - tu uiți
  • er/sie/es vergisst - el/ea/acesta uită
  • wir vergessen - noi uităm
  • ihr vergesst - voi uitați
  • sie/Sie vergessen - ei/ele/Dvs. uită

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Germană Română

  • Afirmativ: Ich vergesse oft meinen Schlüssel. Română: - Eu uit adesea cheia mea.
  • Interogativ: Vergisst du die Termine? Română: - Uiți tu termenele?
  • Negativ: Wir vergessen nie Geburtstage. Română: - Noi nu uităm niciodată zilele de naștere.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich habe vergessen - eu am uitat
  • du hast vergessen - tu ai uitat
  • er/sie/es hat vergessen - el/ea/acesta a uitat
  • wir haben vergessen - noi am uitat
  • ihr habt vergessen - voi ați uitat
  • sie/Sie haben vergessen - ei/ele/Dvs. au uitat

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

  • Afirmativ: Ich habe gestern meinen Regenschirm vergessen. Română: - Eu am uitat ieri umbrela mea.
  • Negativ: Du hast nicht den Weg vergessen. Română: - Tu nu ai uitat drumul.
  • Interogativ: Wann hat er seinen Geburtstag vergessen? Română: - Când a uitat el ziua lui de naștere?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde vergessen - eu voi uita
  • du wirst vergessen - tu vei uita
  • er/sie/es wird vergessen - el/ea/acesta va uita
  • wir werden vergessen - noi vom uita
  • ihr werdet vergessen - voi veți uita
  • sie/Sie werden vergessen - ei/ele/Dvs. vor uita

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Română-Germană:

  • Afirmativ: Ich werde nie deinen Geburtstag vergessen. Română: - Eu nu voi uita niciodată ziua ta de naștere.
  • Negativ: Du wirst nicht die Versprechen vergessen. Română: - Tu nu vei uita promisiunile.
  • Interogativ: Wann werden sie die Namen vergessen? Română: - Când vor uita ei numele?

Studiază cuvinte de bază, verbe sau expresii noi în limba germană. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Vergessen = A uita în propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url