Conjugare Helfen = A ajuta Verb Germana Cu Propoziții Exemplu

Conjugări prezent, trecut, viitor ale Verbului German: Helfen = A ajuta. Traducere în Română

Învață Germana singur online. Pronunție audio verbe, cuvinte în germană. Conjugarea verbelor în limba germană: trecut, prezent, viitor gratuit rapid. Formare propoziții, întrebări, negații cu Helfen = A ajuta. Află terminațiile verbelor. Învățare, exerciții rapide, practică sau teste gratuite pentru abilități gramatică de limba germană.

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich helfe - eu ajut
  • du hilfst - tu ajuți
  • er/sie/es hilft - el/ea/acesta ajută
  • wir helfen - noi ajutăm
  • ihr helft - voi ajutați
  • sie/Sie helfen - ei/ele/Dvs. ajută

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Germană Română

  • Afirmativ: Ich helfe meinem Freund beim Umzug. Română: - Eu ajut prietenul meu să se mute.
  • Interogativ: Hilfst du deiner Schwester mit den Hausaufgaben? Română: - Ajuți tu sora ta cu temele?
  • Negativ: Wir helfen nicht bei dieser Entscheidung. Română: - Noi nu ajutăm la această decizie.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich habe geholfen - eu am ajutat
  • du hast geholfen - tu ai ajutat
  • er/sie/es hat geholfen - el/ea/acesta a ajutat
  • wir haben geholfen - noi am ajutat
  • ihr habt geholfen - voi ați ajutat
  • sie/Sie haben geholfen - ei/ele/Dvs. au ajutat

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

  • Afirmativ: Ich habe gestern meinem Nachbarn geholfen. Română: - Eu am ajutat ieri vecinul meu.
  • Negativ: Du hast nicht bei der Reparatur geholfen. Română: - Tu nu ai ajutat la reparație.
  • Interogativ: Wann hat sie dir geholfen? Română: - Când ți-a ea ajutat?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde helfen - eu voi ajuta
  • du wirst helfen - tu vei ajuta
  • er/sie/es wird helfen - el/ea/acesta va ajuta
  • wir werden helfen - noi vom ajuta
  • ihr werdet helfen - voi veți ajuta
  • sie/Sie werden helfen - ei/ele/Dvs. vor ajuta

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Română-Germană:

  • Afirmativ: Ich werde dir helfen. Română: - Eu voi ajuta.
  • Negativ: Du wirst nicht beim Umzug helfen. Română: - Tu nu vei ajuta la mutare.
  • Interogativ: Wann werden sie uns helfen? Română: - Când ne vor ei ajuta?

Studiază cuvinte de bază, verbe sau expresii noi în limba germană. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Helfen = A ajuta în propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url