Conjugare Besuchen / A Vizita Verb Germana Cu Propozitii Exemplu

Conjugarea Verbului German Besuchen = A vizita, Traducere în Română

Învață Germana singur online. Pronunție audio verbe, cuvinte în germană. Conjugarea verbelor în limba germană: trecut, prezent, viitor gratuit rapid. Formare propoziții, întrebări, negații cu Besuchen = A vizita. Află terminațiile verbelor. Învățare, exersare rapidă, practică sau testare gratuită abilități gramatică de limba germană.

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich besuche - eu vizitez
  • du besuchst - tu vizitezi
  • er/sie/es besucht - el/ea/acesta vizitează
  • wir besuchen - noi vizităm
  • ihr besucht - voi vizitați
  • sie/Sie besuchen - ei/ele/Dvs. vizitează

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Germană Română

  • Afirmativ: Ich besuche meine Großeltern jeden Sommer. Română: - Eu vizitez bunicii mei în fiecare vară.
  • Interogativ: Besuchst du oft Museen? Română: - Vizitezi adesea muzee?
  • Negativ: Wir besuchen nicht oft Restaurants. Română: - Noi nu vizităm des restaurant.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich habe besucht - eu am vizitat
  • du hast besucht - tu ai vizitat
  • er/sie/es hat besucht - el/ea/acesta a vizitat
  • wir haben besucht - noi am vizitat
  • ihr habt besucht - voi ați vizitat
  • sie/Sie haben besucht - ei/ele/Dvs. au vizitat

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

  • Afirmativ: Ich habe die Hauptstadt besucht. Română: - Eu am vizitat capitala.
  • Negativ: Du hast nicht die Ausstellung besucht. Română: - Tu nu ai vizitat expoziția.
  • Interogativ: Wann hat er das letzte Mal besucht? Română: - Când a vizitat el ultima oară?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde besuchen - eu voi vizita
  • du wirst besuchen - tu vei vizita
  • er/sie/es wird besuchen - el/ea/acesta va vizita
  • wir werden besuchen - noi vom vizita
  • ihr werdet besuchen - voi veți vizita
  • sie/Sie werden besuchen - ei/ele/Dvs. vor vizita

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Română-Germană:

  • Afirmativ: Ich werde das Museum besuchen. Română: - Eu voi vizita muzeul.
  • Negativ: Du wirst keine Veranstaltungen besuchen. Română: - Tu nu vei vizita evenimente.
  • Interogativ: Wann werden sie die Sehenswürdigkeiten besuchen? Română: - Când vor vizita ei atracțiile turistice?

Studiază cuvinte de bază, verbe sau expresii noi în limba germană. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Besuchen = A vizita în propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url