Conjugare Meinen = A crede. Verb Germana: Propozitii Exemplu Prezent, Trecut, Viitor

Conjugare Verb German Meinen = A crede/gândi/ insemna, Traducere în Română

Învață Germana singur online. Pronunție audio verbe, cuvinte în germană. Conjugarea verbului "meinen" în limba germană: trecut, prezent, viitor gratuit rapid. Formarea propozițiilor, întrebărilor, negațiilor cu Meinen = A crede/gândi. Afla terminațiile verbului. Învățare, exersare rapidă, practică sau testare gratuită a abilităților gramaticii limbii germane.

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich meine - eu cred/gândesc
  • du meinst - tu crezi/gândești
  • er/sie/es meint - el/ea/acesta crede/gândește
  • wir meinen - noi credem/gândim
  • ihr meint - voi credeți/gândiți
  • sie/Sie meinen - ei/ele/Dvs. cred/gândesc

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Germană-Română

  • Afirmativ: Ich meine, dass das richtig ist. Română: - Eu cred că este corect.
  • Interogativ: Meinst du, dass er recht hat? Română: - Gândești că el are dreptate?
  • Negativ: Wir meinen nicht, dass das eine gute Idee ist. Română: - Noi nu credem că asta este o idee bună.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich habe gemeint - eu am crezut/gândit
  • du hast gemeint - tu ai crezut/gândit
  • er/sie/es hat gemeint - el/ea/acesta a crezut/gândit
  • wir haben gemeint - noi am crezut/gândit
  • ihr habt gemeint - voi ați crezut/gândit
  • sie/Sie haben gemeint - ei/ele/Dvs. au crezut/gândit

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

  • Afirmativ: Ich habe das wirklich so gemeint. Română: - Eu am crezut asta cu adevărat.
  • Negativ: Du hast nicht das gemeint, was du gesagt hast. Română: - Tu nu ai crezut ceea ce ai spus.
  • Interogativ: Wie hat er das gemeint? Română: - Cum a crezut el asta?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde meinen - eu voi crede/gândi
  • du wirst meinen - tu vei crede/gândi
  • er/sie/es wird meinen - el/ea/acesta va crede/gândi
  • wir werden meinen - noi vom crede/gândi
  • ihr werdet meinen - voi veți crede/gândi
  • sie/Sie werden meinen - ei/ele/Dvs. vor crede/gândi

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Baza Romana-Germana:

  • Afirmativ: Ich werde diese Entscheidung meinen. Română: - Eu voi crede această decizie.
  • Negativ: Du wirst nicht das meinen. Română: - Tu nu vei crede asta.
  • Interogativ: Wann werden sie das meinen? Română: - Când vor crede ei asta?

Studiaza cuvinte de bază, verbe sau expresii noi in limba germana. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Meinen = A crede/gândi în propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url