Verbul Danken = A mulțumi. Conjugare Prezent, Trecut, Viitor cu Exemple

Conjugare Verb German Danken = A mulțumi, Traducere în Limba Română

Învață Germana singur online. Pronunție audio verbe, cuvinte în germană. Conjugarea verbelor în limba germană: trecut, prezent, viitor gratuit rapid. Formare propoziții, întrebări, negații cu Danken = A mulțumi. Află terminațiile verbelor. Învățare, exerciții rapide, practică sau testare gratuită a cunoștințelor gramaticii limbii germane.

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich danke - eu mulțumesc
  • du dankst - tu mulțumești
  • er/sie/es dankt - el/ea/acesta mulțumește
  • wir danken - noi mulțumim
  • ihr dankt - voi mulțumiți
  • sie/Sie danken - ei/ele/Dvs. mulțumesc

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Germană Română

  • Afirmativ: Ich danke für die Hilfe. Română: - Eu mulțumesc pentru ajutor.
  • Interogativ: Dankst du deiner Familie? Română: - Mulțumești familiei tale?
  • Negativ: Wir danken nicht für die Unannehmlichkeiten. Română: - Noi nu mulțumim pentru neplăceri.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich habe gedankt - eu am mulțumit
  • du hast gedankt - tu ai mulțumit
  • er/sie/es hat gedankt - el/ea/acesta a mulțumit
  • wir haben gedankt - noi am mulțumit
  • ihr habt gedankt - voi ați mulțumit
  • sie/Sie haben gedankt - ei/ele/Dvs. au mulțumit

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

  • Afirmativ: Ich habe dem Lehrer gedankt. Română: - Eu i-am mulțumit profesorului.
  • Negativ: Du hast nicht deinen Eltern gedankt. Română: - Nu le-ai mulțumit părinților tăi.
  • Interogativ: Hast du deinem Freund gedankt? Română: - I-ai mulțumit prietenului tău?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde danken - eu voi mulțumi
  • du wirst danken - tu vei mulțumi
  • er/sie/es wird danken - el/ea/acesta va mulțumi
  • wir werden danken - noi vom mulțumi
  • ihr werdet danken - voi veți mulțumi
  • sie/Sie werden danken - ei/ele/Dvs. vor mulțumi

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Română-Germană:

  • Afirmativ: Ich werde meinem Chef danken. Română: - Eu îi voi mulțumi șefului meu.
  • Negativ: Du wirst nicht für die Hilfe danken. Română: - Nu vei mulțumi pentru ajutor.
  • Interogativ: Wann werden sie uns danken? Română: - Când ne vor mulțumi?

Studiază cuvinte de bază, verbe sau expresii noi în limba germană. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Danken = A mulțumi în propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url