Verbul Beginnen = A Incepe. Conjugare Prezent, Trecut, Viitor cu Exemple

Conjugare Verb German Beginnen = A începe, Traducere în Limba Română

Învață Germana singur online. Pronunție audio verbe, cuvinte în germană. Conjugarea verbelor în limba germană: trecut, prezent, viitor gratuit rapid. Formare propoziții, întrebări, negații cu Beginnen = A începe. Află terminațiile verbelor. Învățare, exerciții rapide, practică sau testare gratuită a cunoștințelor gramaticii limbii germane.

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich beginne - eu încep
  • du beginnst - tu începi
  • er/sie/es beginnt - el/ea/acesta începe
  • wir beginnen - noi începem
  • ihr beginnt - voi începeți
  • sie/Sie beginnen - ei/ele/Dvs. încep

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Germană Română

  • Afirmativ: Ich beginne das Buch zu lesen. Română: - Eu încep să citesc cartea.
  • Interogativ: Beginnst du den Tag früh? Română: - Începi ziua devreme?
  • Negativ: Wir beginnen nicht ohne dich. Română: - Noi nu începem fără tine.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich habe begonnen - eu am început
  • du hast begonnen - tu ai început
  • er/sie/es hat begonnen - el/ea/acesta a început
  • wir haben begonnen - noi am început
  • ihr habt begonnen - voi ați început
  • sie/Sie haben begonnen - ei/ele/Dvs. au început

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

  • Afirmativ: Ich habe das Projekt begonnen. Română: - Eu am început proiectul.
  • Negativ: Du hast nicht die Arbeit begonnen. Română: - Nu ai început munca.
  • Interogativ: Hast du den Tag gut begonnen? Română: - Ți-ai început ziua bine?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde beginnen - eu voi începe
  • du wirst beginnen - tu vei începe
  • er/sie/es wird beginnen - el/ea/acesta va începe
  • wir werden beginnen - noi vom începe
  • ihr werdet beginnen - voi veți începe
  • sie/Sie werden beginnen - ei/ele/Dvs. vor începe

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Română-Germană:

  • Afirmativ: Ich werde morgen mit dem Training beginnen. Română: - Eu voi începe antrenamentul mâine.
  • Negativ: Du wirst nicht ohne mich beginnen. Română: - Nu vei începe fără mine.
  • Interogativ: Wann werden sie das Projekt beginnen? Română: - Când vor începe proiectul?

Studiază cuvinte de bază, verbe sau expresii noi în limba germană. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Beginnen = A începe în propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url