Conjugare Senden = A trimite Verb Germana Cu Propoziții Exemplu

Conjugări prezent, trecut, viitor ale Verbului German: Senden = A trimite. Traducere în Română

Învață Germana singur online. Pronunție audio verbe, cuvinte în germană. Conjugarea verbelor în limba germană: trecut, prezent, viitor gratuit rapid. Formare propoziții, întrebări, negații cu Senden = A trimite. Află terminațiile verbelor. Învățare, exerciții rapide, practică sau teste gratuite pentru abilități gramatică de limba germană.

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich sende - eu trimit
  • du sendest - tu trimiți
  • er/sie/es sendet - el/ea/acesta trimite
  • wir senden - noi trimitem
  • ihr sendet - voi trimiteți
  • sie/Sie senden - ei/ele/Dvs. trimit

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Germană Română

  • Afirmativ: Ich sende dir eine E-Mail. Română: - Eu îți trimit un e-mail.
  • Interogativ: Sendest du die Nachricht? Română: - Trimiți tu mesajul?
  • Negativ: Wir senden nicht jede Woche Pakete. Română: - Noi nu trimitem colete în fiecare săptămână.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich habe gesendet - eu am trimis
  • du hast gesendet - tu ai trimis
  • er/sie/es hat gesendet - el/ea/acesta a trimis
  • wir haben gesendet - noi am trimis
  • ihr habt gesendet - voi ați trimis
  • sie/Sie haben gesendet - ei/ele/Dvs. au trimis

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

  • Afirmativ: Ich habe gestern die Einladungen gesendet. Română: - Eu am trimis ieri invitațiile.
  • Negativ: Du hast nicht die Bewerbung gesendet. Română: - Tu nu ai trimis cererea.
  • Interogativ: Wann hat er die Pakete gesendet? Română: - Când a trimis el coletele?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde senden - eu voi trimite
  • du wirst senden - tu vei trimite
  • er/sie/es wird senden - el/ea/acesta va trimite
  • wir werden senden - noi vom trimite
  • ihr werdet senden - voi veți trimite
  • sie/Sie werden senden - ei/ele/Dvs. vor trimite

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Română-Germană:

  • Afirmativ: Ich werde morgen die Unterlagen senden. Română: - Eu voi trimite mâine documentele.
  • Negativ: Du wirst nicht den Brief senden. Română: - Nu vei trimite scrisoarea.
  • Interogativ: Wann wird sie die Informationen senden? Română: - Când va trimite ea informațiile?

Studiază cuvinte de bază, verbe sau expresii noi în limba germană. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Senden = A trimite în propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url