Conjugare Schwimmen - A înota Verb Germana Cu Propoziții Exemplu

Conjugări prezent, trecut, viitor ale Verbului German: Schwimmen = A înota. Traducere în Română

Învață Germana singur online. Pronunție audio verbe, cuvinte în germană. Conjugarea verbelor în limba germană: trecut, prezent, viitor gratuit rapid. Formare propoziții, întrebări, negații cu Schwimmen = A înota. Află terminațiile verbelor. Învățare, exerciții rapide, practică sau teste gratuite pentru abilități gramatică de limba germană.

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich schwimme - eu înot
  • du schwimmst - tu înoți
  • er/sie/es schwimmt - el/ea/acesta înoată
  • wir schwimmen - noi înotăm
  • ihr schwimmt - voi înotați
  • sie/Sie schwimmen - ei/ele/Dvs. înoată

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Germană Română

  • Afirmativ: Ich schwimme gerne im Meer. Română: - Eu înot cu plăcere în mare.
  • Interogativ: Schwimmst du oft im Pool? Română: - Înoți des în piscină?
  • Negativ: Wir schwimmen nicht im kalten Wasser. Română: - Noi nu înotăm în apă rece.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich habe geschwommen - eu am înotat
  • du hast geschwommen - tu ai înotat
  • er/sie/es hat geschwommen - el/ea/acesta a înotat
  • wir haben geschwommen - noi am înotat
  • ihr habt geschwommen - voi ați înotat
  • sie/Sie haben geschwommen - ei/ele/Dvs. au înotat

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

  • Afirmativ: Ich habe gestern im See geschwommen. Română: - Eu am înotat ieri în lac.
  • Negativ: Du hast nicht im Fluss geschwommen. Română: - Tu nu ai înotat în râu.
  • Interogativ: Wann hat er das letzte Mal geschwommen? Română: - Când a înotat el ultima dată?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde schwimmen - eu voi înota
  • du wirst schwimmen - tu vei înota
  • er/sie/es wird schwimmen - el/ea/acesta va înota
  • wir werden schwimmen - noi vom înota
  • ihr werdet schwimmen - voi veți înota
  • sie/Sie werden schwimmen - ei/ele/Dvs. vor înota

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Română-Germană:

  • Afirmativ: Ich werde im Sommer im Meer schwimmen. Română: - Eu voi înota în mare vara aceasta.
  • Negativ: Du wirst nicht im kalten Wasser schwimmen. Română: - Nu vei înota în apă rece.
  • Interogativ: Wann wird sie das nächste Mal schwimmen? Română: - Când va înota ea data viitoare?

Studiază cuvinte de bază, verbe sau expresii noi în limba germană. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Schwimmen = A înota în propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url