Conjugare Schlafen / A dormi Verb Germana. Exemple de Propoziții, Expresii

Conjugări prezent, trecut, viitor ale Verbului German: Schlafen = A dormi. Traducere în Română

Învață Germana singur online. Pronunție audio verbe, cuvinte în germană. Conjugarea verbelor în limba germană: trecut, prezent, viitor gratuit rapid. Formare propoziții, întrebări, negații cu Schlafen = A dormi. Află terminațiile verbelor. Învățare, exerciții rapide, practică sau teste gratuite pentru abilități gramatică de limba germană.

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich schlafe - eu dorm
  • du schläfst - tu dormi
  • er/sie/es schläft - el/ea/acesta doarme
  • wir schlafen - noi dormim
  • ihr schlaft - voi dormiți
  • sie/Sie schlafen - ei/ele/Dvs. dorm

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Germană Română

  • Afirmativ: Ich schlafe gut. Română: - Eu dorm bine.
  • Interogativ: Schläfst du schon? Română: - Dormi deja?
  • Negativ: Wir schlafen nicht viel. Română: - Noi nu dormim mult.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich habe geschlafen - eu am dormit
  • du hast geschlafen - tu ai dormit
  • er/sie/es hat geschlafen - el/ea/acesta a dormit
  • wir haben geschlafen - noi am dormit
  • ihr habt geschlafen - voi ați dormit
  • sie/Sie haben geschlafen - ei/ele/Dvs. au dormit

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

  • Afirmativ: Ich habe gestern gut geschlafen. Română: - Eu am dormit bine ieri.
  • Negativ: Du hast nicht in deinem Bett geschlafen. Română: - Tu nu ai dormit în patul tău.
  • Interogativ: Wo hat er letzte Nacht geschlafen? Română: - Unde a dormit el noaptea trecută?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde schlafen - eu voi dormi
  • du wirst schlafen - tu vei dormi
  • er/sie/es wird schlafen - el/ea/acesta va dormi
  • wir werden schlafen - noi vom dormi
  • ihr werdet schlafen - voi veți dormi
  • sie/Sie werden schlafen - ei/ele/Dvs. vor dormi

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Română-Germană:

  • Afirmativ: Ich werde früh schlafen gehen. Română: - Eu voi merge devreme la dormit.
  • Negativ: Du wirst nicht gut schlafen können. Română: - Nu vei putea dormi bine.
  • Interogativ: Wann wird sie heute schlafen? Română: - Când va dormi ea astăzi?

Studiază cuvinte de bază, verbe sau expresii noi în limba germană. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Schlafen = A dormi în propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url