Răspunsurile Test Pronume Pers Germana

 Răspunsurile Test Online Pronume Personale Limba Germana:

Cazul Nominativ:

  1. Ce pronume german corespunde cuvântului românesc "Eu" în cazul nominativ?

    • Răspuns: "ich."
  2. Cum se traduce fraza "Du hast recht." în limba română?

    • Răspuns: "Ai dreptate."
  3. Care este pronumele corespunzător cuvântului românesc "noi" în cazul nominativ?

    • Răspuns: "wir."

Cazul Acuzativ:

  1. Cum se traduce pronumele german "mich" în limba română?

    • Răspuns: "mă."
  2. Dă un exemplu de frază în care se utilizează pronumele "uns" în cazul acuzativ.

    • Răspuns: "Sie besucht uns." (Ea ne vizitează.)
  3. Care este pronumele corespunzător cuvântului românesc "voi" în cazul acuzativ?

    • Răspuns: "euch."

Cazul Dativ:

  1. Ce pronume german corespunde cuvântului românesc "mie" în cazul dativ?

    • Răspuns: "mir."
  2. Dă un exemplu de frază în care se utilizează pronumele "euch" în cazul dativ.

    • Răspuns: "Ich helfe euch." (Vă ajut.)
  3. Care este pronumele corespunzător cuvântului românesc "lor" în cazul dativ?

    • Răspuns: "ihnen."

Cazul Genitiv:

  1. Cum se traduce pronumele german "meiner" în limba română?

    • Răspuns: "al meu / a mea."
  2. Dă un exemplu de frază în care se utilizează pronumele "euer" în cazul genitiv.

    • Răspuns: "Ich mag den Geschmack eurer Kekse." (Îmi place gustul biscuiților voștri.)
  3. Care este pronumele corespunzător cuvântului românesc "al nostru" în cazul genitiv?

    • Răspuns: "unser."


Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url