Conjugare Versuchen = A încerca Verb Germana Exemple Prezent, Trecut, Viitor

Conjugari Verbul German Versuchen = A încerca, Traducere în Română

Învață Germana singur online. Pronunție audio verbe, cuvinte în germană. Conjugarea verbelor în limba germană: trecut, prezent, viitor gratuit rapid. Formare propoziții, întrebări, negații cu Versuchen = A încerca. Află terminațiile verbelor. Învățare, exersare rapidă, practică sau testare gratuită abilități gramatică de limba germană.

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich versuche - eu încerc
  • du versuchst - tu încerci
  • er/sie/es versucht - el/ea/acesta încearcă
  • wir versuchen - noi încercăm
  • ihr versucht - voi încercați
  • sie/Sie versuchen - ei/ele/Dvs. încearcă

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Germană Română

  • Afirmativ: Ich versuche eine neue Sprache zu lernen. Română: - Eu încerc să învăț o limbă nouă.
  • Interogativ: Versuchst du oft neue Rezepte? Română: - Încerci adesea rețete noi?
  • Negativ: Wir versuchen nicht zu spät zu kommen. Română: - Noi nu încercăm să venim prea târziu.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich habe versucht - eu am încercat
  • du hast versucht - tu ai încercat
  • er/sie/es hat versucht - el/ea/acesta a încercat
  • wir haben versucht - noi am încercat
  • ihr habt versucht - voi ați încercat
  • sie/Sie haben versucht - ei/ele/Dvs. au încercat

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

  • Afirmativ: Ich habe das neue Rezept gestern versucht. Română: - Eu am încercat rețeta nouă ieri.
  • Negativ: Du hast nicht den Schlüssel versucht. Română: - Tu nu ai încercat cheia.
  • Interogativ: Wann hat er das erste Mal versucht zu fahren? Română: - Când a încercat el prima oară să conducă?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde versuchen - eu voi încerca
  • du wirst versuchen - tu vei încerca
  • er/sie/es wird versuchen - el/ea/acesta va încerca
  • wir werden versuchen - noi vom încerca
  • ihr werdet versuchen - voi veți încerca
  • sie/Sie werden versuchen - ei/ele/Dvs. vor încerca

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Română-Germană:

  • Afirmativ: Ich werde nächstes Jahr versuchen zu reisen. Română: - Eu voi încerca să călătoresc anul viitor.
  • Negativ: Du wirst keine Fehler versuchen zu machen. Română: - Tu nu vei încerca să faci nici o greșeală.
  • Interogativ: Wann werden sie das Abenteuer versuchen? Română: - Când vor încerca ei aventura?

Studiază cuvinte de bază, verbe sau expresii noi în limba germană. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Versuchen = A încerca în propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url