Conjugare sich Spielen / A se juca Verb Germana. Exemple de Propoziții

Conjugări prezent, trecut, viitor ale Verbului German: (Sich) Spielen = A se juca. Traducere în Română

Învață Germana singur online. Pronunție audio verbe, cuvinte în germană. Conjugarea verbelor în limba germană: trecut, prezent, viitor gratuit rapid. Formare propoziții, întrebări, negații cu (Sich) Spielen = A se juca. Află terminațiile verbelor. Învățare, exerciții rapide, practică sau teste gratuite pentru abilități gramatică de limba germană.

Indicativ Prezent (Präsens):

  • ich spiele (mich) - eu (mă) joc
  • du spielst (dich) - tu te joci
  • er/sie/es spielt (sich) - el/ea/acesta se joacă
  • wir spielen (uns) - noi ne jucăm
  • ihr spielt (euch) - voi vă jucați
  • sie/Sie spielen (sich) - ei/ele/Dvs. se joacă

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Germană Română

  • Afirmativ: Ich spiele (mich) gerne mit Puppen. Română: - Eu mă joc cu plăcere cu păpuși.
  • Interogativ: Spielst du (dich) im Garten? Română: - Te joci tu în grădină?
  • Negativ: Wir spielen (uns) nicht im Haus. Română: - Noi nu ne jucăm în casă.

Perfect Compus (Perfekt):

  • ich habe gespielt (mich) - eu m-am jucat
  • du hast gespielt (dich) - tu te-ai jucat
  • er/sie/es hat gespielt (sich) - el/ea/acesta s-a jucat
  • wir haben gespielt (uns) - noi ne-am jucat
  • ihr habt gespielt (euch) - voi v-ați jucat
  • sie/Sie haben gespielt (sich) - ei/ele/Dvs. s-au jucat

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

  • Afirmativ: Ich habe (mich) gestern mit Lego gespielt. Română: - Eu m-am jucat ieri cu Lego.
  • Negativ: Du hast nicht (dich) am Computer gespielt. Română: - Tu nu te-ai jucat la computer.
  • Interogativ: Wann hat er (sich) mit den Kindern gespielt? Română: - Când s-a jucat el cu copiii?

Viitor simplu (Futur I):

  • ich werde spielen (mich) - eu mă voi juca
  • du wirst spielen (dich) - tu te vei juca
  • er/sie/es wird spielen (sich) - el/ea/acesta se va juca
  • wir werden spielen (uns) - noi ne vom juca
  • ihr werdet spielen (euch) - voi vă veți juca
  • sie/Sie werden spielen (sich) - ei/ele/Dvs. se vor juca

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Română-Germană:

  • Afirmativ: Ich werde (mich) morgen im Park spielen. Română: - Eu mă voi juca mâine în parc.
  • Negativ: Du wirst nicht (dich) am Computer spielen. Română: - Tu nu te vei juca la computer.
  • Interogativ: Wann werden sie (sich) das neue Spiel spielen? Română: - Când vor juca ei noul joc?

Studiază cuvinte de bază, verbe sau expresii noi în limba germană. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu (Sich) Spielen = A se juca în propoziții: afirmative, negative și interogative.

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url