Exercitii de Verificare 2 Fonetica / Reguli de Pronuntie - Limba Germana pentru Incepatori


Citiți cu voce tare următoarele propoziții:

Mein Name ist Hans.
Numele meu este Hans.
Ich spreche Rumänisch.
Eu vorbesc românește.
Mein Vater kommt aus Asien.
Tatăl meu este din Asia.
Ich bin glücklich.
Eu sunt fericit.
Wie geht es Ihnen?
Cum vă merge?
Verstehen Sie mich?
Mă înțelegeți?
Woher kommen Sie?
De unde veniți?
Sprechen Sie deutsch?
Vorbiți germana?
Siehst du mich?
Mă vezi ?
Wo ist das Fenster?
Unde este fereastra?
Kennt ihr diese Sprache?
Cunoașteți voi această limbă?
Ich mag Eis.
Îmi place înghețata.
Keywords: Lectii Limba Germana Online Gratuit - Gramatica, Exercitii, Vocabular, Dialoguri Text & Pronuntie Audio pentru Copii, Incepatori, Mediu, Avansati, Fara Profesor. Cursuri, Traduceri, Conversatii, Translator German-Roman, Roman-German, limba germana, gratis, gratuit, conversatie, tutoriale, rapid, invata mp3, video, invata limba germana pe internet singur, nemteasca, muzica, cultura, filme, carti, dictionar, dictionare germane, nemtesti, atractii germania, mancare, personalitati, ciatate, bani, munca, job, job-uri, locuri de munca germania, anunturi germani, berlin, retete, radiouri, radio, teorie si practica, masini, iefine, locuinte, case, apartamente.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url