Cum sa Exprimam Stari , Emotii, Sentimente in Limba Germana Ghid de Conversatie German -Roman pentru Incepatori Gratuit Online

Astazi vom invata sa intelegem pe altii si comunicam altora diverse stari fizice, emotii, stari sufletesti, etc.

Ich fühle mich gut/ Besser/ sehr gut.= Ma simt bine / mai bine/ foarte bine.
Ich fühle mich schlecht / schlechter / sehr schlecht. = Ma simt rau / mai rau / foarte rau.
Ich fühle mich schwach= Ma simt slabit.
Ich fühle mich müde= Ma simt obosit / a.
Ich fühle mich schläfrig= Ma simt adormit /a.
Ich fühle mich Übel= Ma simt gretos.
Ich kann nicht hören. = Nu pot sa aud.
Ich kann nicht schlucken. = Nu pot sa inghit.
Ich habe keinen Durst. = Nu imi este sete.
Ich habe keinen Hunger. = Nu imi este foame.
Ich bin hungrig.= Imi este foame.
Ich bin durstig.= Imi este sete.
Ich bin einsam.= Ma simt singur /a.
Ich bin besorgt.= Sunt ingrijorat /a.
Ich bin deprimiert.= Sunt deprimat /a.
Ich bin traurig.= Sunt trist/ a.
Ich bin glücklich.= Sunt bucuros /a.
Mir ist warm.= Imi este cald.
Mir ist kalt.= Imi este rece.
Es brennt. = Ma arde.
Es juckt.= Ma scarpina.
Ich fühle mich schwach. = Ma simt slabit / a.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url