Kosten = A Costa Tabel Conjugare Verb in Limba Germana - Curs Gramatica pentru Incepatori, Mediu, Avansati

Conjugarea Verbului A Costa = Kosten - Verbul German Conjugat la Diateza Activa

Indikativ Präsens
ich koste
du kostest
er/sie/es kostet
wir kosten
ihr kostet
sie kosten

Indikativ Präteritum
ich kostete
du kostetest
er/sie/es kostete
wir kosteten
ihr kostetet
sie kosteten

Indikativ Perfekt
ich habe gekostet
du hast gekostet
er/sie/es hat gekostet
wir haben gekostet
ihr habt gekostet
sie haben gekostet

Indikativ Plusquamperfekt
ich hatte gekostet
du hattest gekostet
er/sie/es hatte gekostet
wir hatten gekostet
ihr hattet gekostet
sie hatten gekostet

Indikativ Futur I
ich werde kosten
du wirst kosten
er/sie/es wird kosten
wir werden kosten
ihr werdet kosten
sie werden kosten

Indikativ Futur II
ich werde gekostet haben
du wirst gekostet haben
er/sie/es wird gekostet haben
wir werden gekostet haben
ihr werdet gekostet haben
sie werden gekostet haben

Konjunktiv I Präsens
ich koste
du kostest
er/sie/es koste
wir kosten
ihr kostet
sie kosten

Konjunktiv I Perfekt
ich habe gekostet
du habest gekostet
er/sie/es habe gekostet
wir haben gekostet
ihr habet gekostet
sie haben gekostet

Konjunktiv II Präteritum
ich kostete
du kostetest
er/sie/es kostete
wir kosteten
ihr kostetet
sie kosteten

Konjunktiv II Plusquamperfekt
ich hätte gekostet
du hättest gekostet
er/sie/es hätte gekostet
wir hätten gekostet
ihr hättet gekostet
sie hätten gekostet

Konjunktiv II Futur I
ich würde kosten
du würdest kosten
er/sie/es würde kosten
wir würden kosten
ihr würdet kosten
sie würden kosten

Konjunktiv II Futur II
ich würde gekostet haben
du würdest gekostet haben
er/sie/es würde gekostet haben
wir würden gekostet haben
ihr würdet gekostet haben
sie würden gekostet haben

Imperativ
du koste; kost
ihr kostet

Partizip Präsens
kostend

Partizip Perfekt
gekostet








Tags: Conjugarea verbului, sinonime, antonime, gramatica germana, declinare verbe, conjugarea verbelor limbii germane, traducere, traduse, traduceri, timpuri, pronume personale, diateza activa, pasiva, reflexiva, diateze, corespondenta timpurilor, echivalenta in romna, fara profesor, tabel, indicativ, viitor, imperfect, perfect compus, conjuncitv, conditional optativ, mai mult ca perfect, participiu, trecut, prezent, imperativ, terminatii, radical, radacina, formarea timpurilor, auxiliare, tabele, tabelul conjugarii
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url