Klein = mic, Schön = frumos, Lang = lung, Jung=tanar, Groβ=mare, Hoch=inalt - Grade De Comparatie: Pozitiv, Comparativ, Superlativ


POZITIV
KOMPARATIV (-er)
SUPERLATIV –(e)st
klein (mic)
kleiner (mai mic)
1.am kleinsten (dupa verb)-cel mai mic
2.der, die, das kleinste (înaintea unui substantiv)-cel/cea mai mică
schön( frumos)
schöner(mai frumos)
1.am schönsten-cel mai frumos
der, die, das schönste-cel/cea mai frumoasă
lang (lung)
länger (mai lung)
2.am längsten-cel mai lung
der, die, das längste- cel/cea mai lungă

jung( tânăr)
jünger(mai tânăr)
1.am jȕngsten-cel mai tânăr
2.der, die, das jȕngste- cel/cea mai tânără

groβ (mare)
gröβer (mai mare)
am gröβten-cel mai mare
der,die,das gröβte- cel/cea mai mare

hoch(înalt)
höher(înalt)
am höchsten-cel mai înalt
der,die,das höchste- cel/cea mai înaltă

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url