Cerem si Oferim Indicatii / Directii - Ghid de Conversatie gratuit online Limba Germana

Können Sie mir das auf der Karte zeigen ?
= Puteti [dvs] sa imi arati pe harta?
Wo ist die Toilette?
= Unde este toaleta?
Neben der Küche.
= langa bucatarie
Biegen Sie an der nächsten Verkehrsampel rechts ab .
= La urmatorul semafor, virati la dreapta.
bergauf
= in sus
bergab
= in jos
vor dem Hotel.
= inainte de hotel
nach dem Hotel
= dupa hotel
Wieviel kostet ein Reisepass? / Pass?
= Cat costa un pasaport?
Wo ist die U-Bahn-Haltestelle?
= Unde este statia de metrou?
Muss ich umsteigen?
= Trebuie sa schimb [cu un alt mijloc de transport]?
Ich möchte einen Sitzplatz reservieren.
= Vreau sa rezerv un loc.
Ist dieser Platz frei?
= Este liber acest loc?
Ja, es ist frei?
= Da, este liber ?
Dieser Platz ist besetzt.
= Acest loc este ocupat.
Wo sind wir?
= Unde suntem?
Wir sind in Berlin?
= Suntem in Berlin?
Wo kann ich einen Wagen mieten?
= De unde sa imi inchiriez o masina?
Ich will ein Hotel buchen?
= Vreau sa imi rezerv un hotel.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url